Első dolog, ami eszembejutott, azok a kedves emberkék akikel sose kezdesz el egy beszélgetést, mert már a nevükből mindent megtudsz. Igen, Ők azok, a speciális karakterek fenegyerekei; a színek, aláhúzások és egyéb effektusok nagymesterei. Sose tudtam megérteni milehet a konkrét oka ezeknek a neveknek, én magam gyorsan leamortizáltam őket pár becenévvel, hisz megesik, hogy az ember egy olyan géphez jut (pl.: egy netcafféban) ahol nincs felrakva a csodálatos Messenger+ és az amugyis kimerítően hosszúra nyúló neveket még megtarkítják az -MSN számára alapból értelmezhetetlen- kódok.
Namármos aki ezektől nemkap epilepsziás rohamot, annak már jár egy becsületrend, de aki még képes egy beszélgetés úgy lefojtatni, hogy a drágalátos alany neve fullképernyőn három sor és az üzenete pedig tőszavakból áll, vagy csak egy smiley, nos, azelőtt tényleg emelem kalapom.

Mert mi is ezeknek a célja? Amennyire kitudtam deríteni, 2 csoport van: Informálás, Figyelemfelkeltés.
Utóbbi engem egy viccre emlékeztet:
Férfi ül a parton, horgászik, fején egy tégla. Arra jár egy hölgy:
-Uram megkérdezhetem minek a tégla a fején?
-Elmondom ha meghúzhatom.
A nő gondolkodik, de végülis győz a kíváncsisága és belemegy. Az együttlét után, öltözés közben újra megkérdi:
-Akkor miértis van ott az a tégla?
-Egész egyszerű. Nem vagyok egy nagy horgász, ma se fogtam semmit, de a téglára már maga a negyedik...
Kipróbáltam énis a trükköt, tényleg érdekes növekedést lehetett észrevenni az irántam érdeklődök számában, mikor csupán azt írtam a személyes üzenetem helyére, hogy "[Tégla]". Szóval kész a csali, megvan a kapás, ki kellene fárasztani a halat: Személyes tapasztalat, hogyha az egyik ember magától beszélgetést kezd valakivel, annak álltalában több témája is van és gördülékeny a beszélgetés. Na itt ez kifogy a -Mivan a nevedben? -"Rövid válasz" beszélgetésben és ez semmiben nemsegítette elő a közös szellemi felemelkedést, csupán elindította(volna).

Térjünk vissza az 1. csoporthoz:
speciális karakterek tömkelege + hangulatjelek + mindenki számára fontos információ (személyes üzenet rublika kit érdekel...) + színezet + min. 6db alá- illetve áthúzás, félkövér és dőlt üzemmód
Ezek közé -tetszőlegesen- a  delikvens beilleszti a becenevét is. Ez mellett viszont az információk tárháza nyílik meg:
a) Szerelmesek: Szép dolog, félreértés ne essék, és abszolut elképzelhető a Személyes üzenetben is. De a névben? Hogy az ember ezt minden mondatnál lássa? Én a végén már legszivesebben puskával vetnék véget a dúskáló románcnak... Egyik barátom hamarabb vette az ötletet mint én, a neve mellett a szivecskék közt a "DÖGÖLJETEK MEG" felirat volt olvasható.
b) Világöröm/fájdalom rulez: Jó dolog ha az ember boldog, rossz ha szomorú. Ez tény. A barátok ilyenkor segítenek. Ez is. De hogy a magam szomorúságával másokat is büntessek, 60db :( -t teszek a nevem mellé, hogy a partneremnek is meglegyen az alaphangulata. Vagy épp 80db :D-val támad az emberre mikor annak éppen búskomor a napja. Én egyszer célirányosan is kaptam egy ilyet: >>>(L)(L)(*)Vidulj fel Admiral!!!(*)(L)(L)<<< ;););)      hát mit ne mondjak, tökvidám lettem...
c) Reklám: Igen a reklám örök, bejut mindenhova. Én is büszkélkedhetek i'm logóval, amivel a sierra clubbot támogatom, bár én már várom a nagy leleplezést, hogy egy hatalmas népszopatás az egész. Mindenesetre van, kicsi, húzzuk meg a vonalat, vegyünk egy mélylevegőt és ugorjunk fejest a szakadékba: Vettem/kaptam valamit, tökre örülök neki, mit is tegyek? Megvan!! Felmegyek az adott termék honlapjára, a termékismertetőt ekte kimásolom és beteszem névnek, ha nem férne ki felhasználom a személyes üzenetemet is. 2 mókus ül a hegyen:
-Te guruljunk le, tökjó lessz.
Legurultak és tökjó lett...            Akinek ez a vicc leesett az érti az álláspontom, aki nem annak kívánom hogy ismerkedjen meg sok termékkel ilyen forrásokon keresztül, nekem már sok mindennel sikerült.


Gondolom, hogy ez több tekintetben dühöngés mint vicces, de azért remélem van akinek tetszik...