Mai napom két fő élményre oszlik:
Hip-hipp hurrá, havazott Szegeden!! Ez eddig jó, szeretjük a havat. Honnan tudja meg az ember hogy esik a hó? Kinéz az ablakon? Neeeem! Hanem a "Hó-hó-hóóó!!!! Nézz ki az ablakon!!!" tartalmú smsekeből. Nem 1db, és nem fél órával azelőtt hogy normálisan felkelnél... Hát hóhóhóó nekedis, apropó valaki húzza fel a rolót...
A hó azonban nem verbális formájában szép. Fizikailag jó hogy ottvan. Ha ottvan. Mert ugye nem mindíg van ott... Gondolom másutt (pl.:Pesten) is így van, én személyes tapasztalatomat osztanám meg Szegeddel kapcsolatban. A mai hó mondhatni nemes véget ért, annyira jelentéktelen volt hogy talpunk alatt semmivé vált, így megmenekülve a kémiai lebontástól. Ugyanis van egy drágalátos szerv, kik biztonságunk érdekében roncsolják a világunkat. Igen, a hókotrók. Mit hókotrok, ha legalább kotornának valamit... De ezek az anti-hovinisztikus egyedek minden deka havat 2kiló sóval felszórják, és aztán otthagyják a sós lucskot a talpad alatt. Hogy ahelyett, hogy a szépséges hófödte tájat néznéd (ezzel mindenbizonnyal életveszélyes helyzetbe sodorván magad) felsózzák, és így szemed elé tárulhat kilóméternyi szürkés-barnás, sós lucsok. Mit ne mondjak szemetgyönyörködtető. Majd ahogy azt a buszok csapkodják (hisz a havat nem lehetne, tiszta haszon), te eláztatod  nadrágod benne, majd száradás közben a teljesen ember és cipőbarát só kiül a ruhádra eszményi kis képeket varázsolva... Merő orgazmus... Én legalábbis mindíg élvezettel csodálom a bakancsomon kialakult tengerparti hullámmintákat. Tiszta Tropicana feeling. Kár hogy ez a télbe nem passzol bele...      Mindenesetre még megúsztuk, a hó hamarabb eltűnt mint, hogy a közterület(en tartózkodó emberek rosszekdvét)fenntartó bizottság akcióba lendülhetett volna. De ami késik nem múlik... Szinte látom lelki szemei előtt ahogy, mint kisgyerekek lesik kedvenc kereskedelmi TV-csatornájukon az esti időjárásjelentést, majd mikor meghallják, hogy havazik, mint kisgyermek ki végre használhatja játékát, rohannak betárazni a havak rémeit. Majd, mint Ace Ventura, örült ámokfutásba kezdenek. Éjszaka. Mert ugye sose nappal ügyködnek, (vagy én még nem láttam) hanem este mint a házimanók a Roxfortban. És tényleg varázslat, hogy te ugyanabból az időjárásjelentésből havat vársz, és mikor kimégy reggel lucskot találsz. alán még szidod is Szilárdot, hogy átvágta a fejed...

Reggel a buszon a söfőr rádiójából hallottam hogy a két ünnep között kijön a Kisvuk. Én naív kicsit nevettem, hogy megcsinálják 3D-ben a mesét, mert szerintem az önmagában, azokkal a rajzfilmfigurákkal is teljesen megnyerő. Ott tévedtem hogy ezek egy teljesen új történetet alkottak. Az "öreg róka" (ez vajon Karag lenne? szegény jószág...) egy Cirkuszban fogoly. Oppá... Kisvuk vidáman éli életét, míg nem jön a cirkusz a falujába (erdőtéma manapság már snassz? ja kivágták...) aholis beleszeret egy rókalányba (jesszusom ezek rókákból idomították be az egész műsort??) és... na itt szálltam le. Hát nemtudom, én nemvárom oly nagy áhítattal ezt a filmet. Szerintem a Vuk egy olyan mármár Hungaricum, amibe nemkellene így beleremixelni. De Tiesto is csinált számot a hymnuszunkból, ugyh végülis... miért ne?