Viszonylag sok ember, viszonylag kis helyen. Talán nem is lehetne rosszabb. Hisz sok ember közt sok a különböző. Ó de még mennyire. És mindenki másra használja azt ami definíció szerint "tömegközlekedési eszköz". Igen a busz.Tudom, hogy benne van a troli is meg a villamos is meg a metró is (na meg a földalatti, pusza Hajni) és még sorolhatnánk. De a busz!! Az valami csoda. Főleg a távolsági amihez sokszor van szerencsém csatlakozni. Hol is kezdjem?
Van sokféle alkohol. Sokféleképp lehet tőlük berúgni. Nem tudom kinek milyen élménye van nekem a legdurvább alkalommal ugy sikerült, hogy nem ittam egy kortyot se... Csak leült mellém egy bácsi... Na azt a töményet amit beszippantottam! Szinte éreztem ahogy az orrnyálkahártyámon át beivódnak az alkoholgőzök. Ráadásul ez egy olyan szag amihez nem szokik hozzá az orrod! Végig szagolhatod. De pozitív hatása is van: állítólag aznap végig kába voltam és nem fárasztottam ismerőseimet...    Ugyanezt amugy megtalálhatod dohányban is...
Gondolom tudjátok, vannak ilyen kis kalapácsok ugy 10ülésenként. Ez arra szolgálna, hogy vész esetén elkeseredésedben ne barátodat használd faltörő kosnak kijutásod érdekében. Mert (volt szerencsém kipróbálni) ezek az ablakok egy nagy böhöm kalapáccsal is alig repeszthetők meg, azzal a kis vacakkal meg simán átütöd. Fizikai csoda. Mind képességeiben, mindd tulajdonságaiban. Ugyanis szublimál. Eltűnik. Bizonyára az aki ellopta nagyobb veszélyben érzi magát otthon (vagy esetleg mindíg magával hordja) és énis kicsit borsosnak tartom a bérletet, gondolom ez olyan, mint mikor a drága szállodából elviszik az emberek a törölközőt. Bittos' benne va' a zárban... De ha esetleg tényleg betör a krakk akkor én elsőnek ezeket az egyéneket állítanám az ablakhoz, hogy nosza fiam juss át rajta. vagy ami szerintem még mázlisabb, mikor csak egy darab van. Amennyire ismerem az emberi természetet sokkhatáskor elveszti józan gondolkodóképességét (már akinek máskor van) és eszeveszetten tép azért az egy kis erekjéért. És mindnki mást eltipor az útból. Ahelyett, hogy menekülnének ott fognak majd küzdeni azon a vackon...
A fűtés/hűtés néha elég "Indul a bakter házas" aholis a bakter mindíg akkor emelte fel a sorompót mikor jött a vonat és akkor engedte le mikor elment. ja persze ha van ilyen eszköz! Mert ott a csodás Ikarus, igaz magyar hungarikum, már honvédeink is elsózták amennyit csak tudtak a testülettől. Röpül, mint a sóhaj és kábé az is tartja egyben. És ugy áttép rajta a cúg, hogy kétkézzel kell kapaszkodnod a lelkedbe. Én nagy motoros vagyok, na ott nem fázok ennyire. Csodás. Szóval visszatérve, atom hideg az ember várja a busz melegét. Kicsit hüvi... hmm semmi baj, majd belihegjük. És amint az utolsó ember is lemeri vetni kabátját, mintegy isteni jelre a dagadt sofőr izzadni kezd és benyomja a hűtést!!! Kabát vissza. Mondjuk az se mindíg jó ha bevan kapcsolva. ismét csodás Ikarusunk az mely 4 (össz!!!!!) darab fűtőtesttel rendelkezik, az újabbak (HAHA, mindd minimum annyi, mint én...) talán csík mentén az ülések mellett fűt. Na a 4darabosban az a jó, hogy aki fölötte ül (mert ugye a cucc a szék alatt van) meg mögötte annak a gatyája belobban, de 3 üléssel lejebb már semmi. Az oldalas megoldásnak az az előnye, hogy minden belső ember aki melett húzódik megdöglik 15perc után. Na és mindez nyáron... Na az már tényleg szavakkal le nem írható.
Idős nénik akik szabályosan belehajolnak az arcodba arra szugerálva hogy add át a helyed (Van még 5 szabad csak nem a barátnője ül az átellen soron. Melletted ott lehet Andy Vajna is, az nem érdekes.). Vagy csak finoman ráhelyezi tomporát a kartámládra. Örülhetsz ha nem volt rajta épp a kezed, de nézheted egész úton.

Tibi megfejtése: Pendulum - Tarantula szöveg
Gratulálunk neki, jutalomként működése végéig ingyen olvashatja az oldalt. és én meg igérem hogy normális cimkéket használok :)

nah jóccakát