Drága Wiwien,
Gondolom ehhez aztán mindenkinek van szerencséje és az internetes hülyeségek tárháza is. Nehéz itt fonalat találni. Én rám az jellemző a leginkább, hogy Van. Ezt a szó legszorosabb értelmében mert csak havonta nézem. Egy hónap alatt sok minden felgyűlik. Ebből adódóan állnak hármasával a leveleim: 1. kérdés, 2. mikor írsz már?, 3. a jóédesanyádat, hogy nem válaszolsz... Kivéve amire nem kell válaszolni. Nekem már nemtudom hány év monoton balszerencsém lesz, szegény macskám is a halálán van csak nem tud róla, és stabil sexuális életem se lessz már annyi körlevelet nem küldtem már tovább. Igen, mondták már, hogy nincs bennem felelősségtudat. Főleg mikor épp lenn vagyok alfában és olyan sebességgel jövök vissza, hogy a válaszlevél írásakor még nincs vér az agyamban. na így már forumtéma is lett belőlem. Szerencsémre más anti-körlevelisták a védelmemre keltek és beis zárták a fórumot. (De az a levél olyan jólesett :D) És ilyenkor még megis sértődnek ha az ember meghúzza a virtuális fülüket... van egy tonna bejelöletlen "ismerősöm". És itt muszály az idézőjel hiszen van, hogy még a közös ismerős kereső is 0!! Akkor meg hogy találtál rám babám??? Külön izgalomkeltő, hogy visszaigazolni egy gombnyomással lehet, de elutasítani csak úgy, hogyha megnyitod a lapját. Macera 2000. És akkor ha véletlen a vissza-gombbal mennél vissza a függő kapcsolataidhoz akkor megint ottvan. Haj -1 marék. De kihagyhatatlan azis mikor megkegyelmezel az ilyeneknek, mert mikormár 6odjára jelöl be újra akkor a tudatalattid már Caterpillarral tolja előre hátulról, hogy te hol láthattad az alanyt ahogy épp kimegy a helységből vagy épp bent ücsörög a barátodnál mikor átviszed neki a CDt. És bejelölöd. És a drága szentem ír egy hónap után, hogy ki a halál vagy, mert ő nem tudja. És nem hiszi el sose, hogy Ő jelölt be... Tonnája felvesz MSN-en de azért mégse vehetem ki, mert van akinek tényleg örültem mikor lett MSNje és onan felvett, de érdekes lehet a törölt és nem törölt elemek aránya és én még nemis számítok populáris embernek; több, mint 250 ismerőssel... Jajj a kedvencem még a "Magamról" rész, hogy oda miket be nem lehet írni. Én személy szerint küzködtem vele és aztán felis adtam. Tegyük fel, hogy csak Tényleg ismerős jelöl be. Tudok annak újat mondani? De persze ez nem igaz... De akkor meg mutassam be magam 3300 karakterben -mert azthiszem ennyit enged ott- az ilyeneknek? Azért kicsit gazdagabb egyéniségnek tartom ennél. Vannak klubbok. Vannak egész értelmesek. Kosaras klubbok, fan klubbok. Még talán a név klubbokat is ide lehet venni. De mikor 2 csajszi csinál egy Kiskirálynők vagyunk blogot és bejelölésekkel osztják az igét!! És ezeknek még hamarabb is van hírlevelük. Anya bebukott egy ilyet estimeseként 17évesen azt a hírlevelet olvasom és halálra röhögöm magam, ugyh végülis tényleg csak ajánlani tudom. Épületeknek, szobroknak és halott-de-híres embereknek is van iwiwe. No comment
Reklámok is egyre értelmesebbek. Jó tudom ez nem vág teljesen ide, megis hagyom következő topiknak ;) Mindenesetre azt biztosan tudom, hogy az ember meg tudja válogatni mit tesz ki a honlapjára, és Wiwient ráadásul egy egész stáb dogozza. Mind1, majd legközelebb...